Monday 10 March 2008

Κατηγοριοποιόντας & Αναλύοντας

Ήρθε λοιπόν η άνοιξη, τα πουλάκια κελαηδούν και ο ήλιος λάμπει. Μ' αυτόν τον τρόπο ξεκινούν οι χαρούμενες ιστορίες που διηγούμαστε στα παιδάκια. Όμως, για τα ¨παιδάκια¨ που φέτος διανύουν τη γ΄ λυκείου δεν υπάρχουν χαρούμενες ιστορίες να ειπωθούν.
Η γιορτή της φύσης δεν αγγίζει τους μελετηρούς μαθητές που - σύμφωνα με το στερεότυπο - διαβάζουν ολημερίς κι οληνυκτίς αποκλεισμένοι στο υπόγειο. Στη συνέχεια, υπάρχουν άλλα δύο είδη μαθητών τρίτης λυκείου. Απ' τη μια είναι αυτοί που έχουν αποφασίσει εξ' αρχής ότι η ζωή τους δε θα διαμορφωθεί από τις πανελλήνιες. Έτσι, απολαμβάνουν την κάθε στιγμή (π.χ. το χαβαλέ του σχολείου, τις αργίες κτλ) και καταλήγουν να έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τους υπόλοιπους. Η λέξη που αποδίδει την κατάσταση τους γι' αυτή τη χρονια είναι το ¨άραγμα¨!
Τρίτη κατηγορία και περισσότερο πολύπλοκη, είναι αυτή των μαθητών που θέλουν να γράψουν ένα δωδεκαράκι για να περάσουν σε μια σχολή της οποίας το αντικείμενο - κατα πάσα πιθανότητα- θα ασκήσουν στο εγγύς μέλλον. Αυτοί συνήθως δυσκολεύονται να βρουν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ της ποιοτικής μελέτης και του ¨τεμπελιού¨. Το αποτέλεσμα? Η υπέρβαση των ορίων, κατά κύριο λόγο, της δεύτερης παράταξης.
Με λίγα λόγια λοιπόν, αποκαλύπτεται ο λανθάνων διαχωρισμός των -καταπονημένων- μαθητών της τελευταίας τάξης του λυκείου.

3 comments:

Anonymous said...

wow amazing!!!!!

Anonymous said...

Πολυ καλο!Μπραβο!

Catherine said...

Παρακαλώ, γράφετε το όνομά σας. Ευχαριστώ για τα σχόλια. catherine